vrijdag 11 juli 2014

Vriendinnen-diner !

Met mijn zelfgemaakte Junedress ga ik vanavond op stap
met 3 toffe vriendinnen!
Véél te lang geleden dat we elkaar nog zagen
onze mannen plannen precies vlugger een mannenavond dan wij een vrouwenavond!
soit, vanavond nemen we het er eens goed van!

We gaan richting De Superette van Flemish Foodie Kobe Desramaults! 
Heerlijk zal dat worden!
Zeker als het in dezelfde lijn ligt met de Flemish Foodie die ik eerder deze week bezocht, Publiek, van Olly Ceulenaere! 
De flair waarmee hij je ontvangt, 
de brede glimlach als hij je bord komt serveren... 
overheerlijk was dat! 
Véél belangrijker dan eender welke ster: wij voelden ons daar de ster !

Om ons weerzien extra in de verf te zetten
besloot ik deze voormiddag 4 Tilly's te maken
allen met mint, yellow en coral red
eentje voor elk lid van ons 'IVD'-clubje
(simpelweg gestart op de Internationale Vrouwen Dag)



Heerlijk patroon uit de tassenbijbel 'Mijn Tas', 
heerlijke stofjes
de coral red te vinden bij Lolalilie
alle overige bij Liesellove!
ik word toch ohhhhh zo gelukkig van haar uitgebreide mint-collectie :-)
2 heerlijke webshops dus, helemaal naar mijn hart!




Ik verpak ze allemaal nog en dan mogen ze bij wijze van lotjetrek hun Tilly 'kiezen'...
ruilen is toegestaan, teruggeven niet :-)
(eentje voor mezelf ook natuurlijk :-))

Patroontje: Tilly 1 uit 'Mijn tas'
Stofjes: Lolalilie en Liesellove

27 opmerkingen:

  1. Super! En prachtige kleurtjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige stoffen en kleurtjes. Patroontje te doen? Want staat op mijn to-do-lijst ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waaw!! Wat wou ik even dat ik tot het IVD-clubjes behoorde! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zalige vriendin ben jij! Veel plezier vanavond!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Amai, die zijn schooooon zeg. En mint, ja 't is een prachtkleur hè.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh man die zijn mooooi! Ik wil ze wel allemaal! Geniet van jullie avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En ja hoor, ik ben suuuuuuuperblij met mijn exemplaar (het gele, uiteraard !!). Dikke merci miss Jace !! Xx.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi zeg, leuk idee
    en moest er iemand vanavond afzeggen :)
    zus 3

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi, prachtige kleurtjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig ! Jullie hadden vast veel plezier.
    Lieve groetjes,
    CreativEls
    http://koekjehaakjemaakje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige Tilly's en zo'n mooie vrolijke kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh tof gemaakt zeg,leuke stof combinatie en ook ik ben fan van mintgroen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. WOW, super! Die vriendinnen van jou boffen toch wel efkes hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw, wat een leuke stofjes voor prachtige Tilly's.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig!!

    Mag ik vragen met welke vlieseline je deze beauties hebt verstevigd?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. gewoon een laagje H630 op het grote paneel en ook op het voorste deeltje , is ok zo!

      Verwijderen
  16. Zalig die tasjes!! Je blijft een krak!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Vraagje: waar komen die leuke 'Jace did it' labels vandaan?

    BeantwoordenVerwijderen