dinsdag 1 januari 2013

De vogeltjesrok !

Gisteren maakte ik tussen het kokkerellen voor oudejaar door nog een nieuwe rok, ik had anders niets om aan te doen :-))

Het is met toch nog gelukt dat er bij te krijgen en ik ben wel tevreden met de stof en de happy print! Ik had vorige week deze stof bij bambiblauw gekocht en ben er echt wel zot van!

A-lijn van Mme Zsa Zsa werd naar onderen toe wel versmald gezien ik ook al een stolpplooi in mijn rok wou hebben!

2013 is alvast goed (gekleed) gestart :-)



Lachen voor de camera is echt niet mijn sterkste kant! Iets om te leren in 2013!  Maar ik neem dan ook véél liever zelf foto's, dan gefotografeerd te worden.

8 opmerkingen:

  1. Keimooi, en idd een heel vrolijk stofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amai! En ondertussen nog kokkerellen? Wat een super-woman!! Het is mooi geworden, het stofje is ook super.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Super-woman? Dat denk ik niet! Je kent dat wel, je weet dat iets nog paar min in de oven moet, dus naai je ondertussen je rits in..; maar dan kan ik mijn naaimachine niet direct verlaten, dus tot ergernis van mijn huisgenoten blijft de oven dan een tijdje piepen tot de rits erin zit natuurlijk !
      Maar eind goed al goed :-)

      Verwijderen
  3. Perfect stofje voor zo'n stolpplooirokje! Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie rok! Zou je me de naam van de stof (of het merk) kunnen verraden? Ik vind hem zo mooi en kan hem tusen al dieandere toffe stoffen bij bambiblauw niet (meer?) vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. http://www.bambiblauw.be/Webwinkel-Product-21391313/birdies-green.html

      dit is de link, het is een ietsje stevigere stof, maar daardoor valt dat juist zo mooi met die plooi!
      ik denk dat ik 2m had gekocht, maar dat mag ook minder zijn zie ik nu, ik ga er nog een tasje van maken denk ik!
      Veel plezier ermee!

      Verwijderen