zondag 5 maart 2017

Explorer...XL!

Serieus overtuigd door de deze 'basis' Explorer die ik recent maakte, 
knipte ik meteen de stoffen voor een weekendtas/zak voor mezelf:
de Explorer Tote XL.



Ik ben een grote fan van deze canvas met palmbladeren van bij de Stoffenkamer 
en ik gebruikte mijn laatste restje gouden bamboo.

(ik leende hem al uit aan Emma.... ik weet alleen niet of ik hem nog terug krijg...)



Om een idee te geven, hieronder het 'handtas' formaat en het 'weekend' formaat.
Beiden ongeveer 35 cm hoog, maar de bodem van de weekend-versie is 20cm, dus er kan veel in.



 Meer moet dat niet zijn.

Oh ja, er zijn workshops voor de Explorer Tote in de maak,
wil je graag op de hoogte gebracht worden van de data en locatie,
mail dan gerust naar
an_vande_velde@hotmail.com


Buitenstof: canvas van bij De Stoffenkamer
Bodem: gouden bamboo kurk van bij K-Bas
Musketons en dergelijke: ook van bij K-bas
Tassenband: van bij De Stoffenkamer
Slotje: bronzen draaislotje van bij Het Stoffenhuis
Patroon: de Explorer Tote van Noodelhead
Gouden rits: 60 cm (weekend versie) van bij de Veritas te Oudenaarde

21 opmerkingen:

  1. Oh An, you did it again ;-)! Super exemplaren! En je mag je zeker een mailtje verwachten :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oooh zo mooi! mijn mailtje is al vertrokken want tassen dat durf ik niet zo goed zonder workshop en de workshop die ik bij jou volgde voor de poolside tote gaf mij het mooiste resultaat ooit voor een tas

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ohhh zo lief! Ik hou je op de hoogte! Van deze ga je ook heel erg tevreden zijn!

      Verwijderen
  3. Botanical en kurk, jij voorspelde deze zomer al dat dat een hype zou worden, en zie! Prachtige tas! Ik denk dat ik ook eens kom workshoppen bij jou :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh ja, ik herinner mij nog onze gesprekken aan de surfclub met onze cocktails in ons hand :-))

      Verwijderen
  4. Ik stuurde je ook een mail... What can I say... I love your workshops!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat een prachtige tas!!! Love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wil ook op workshop! Of kom je er hier eens ene geven ? <3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vond die handtasversie al zo schoon... nu kan ik gewoon niet meer kiezen. Prachtexemplaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, zooooo mooi!
    Die combi canvas met kurk is ook prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig! Ik ben fan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Waauw, dit hoefde ik zelfs niet open te klikken, ik wist direct dat het een Jace did it-tas was! Prachtig, wederom!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik ben fan van het stofje met de palmbladeren! Toen ik het op de webshop zag, dacht ik dat het een vale kleur had, maar op jouw foto's lijkt de stof een
    mooie witte achtergrond te hebben. Kan je me zeggen of dit echt zo is in werkelijkheid? dank!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ben verliefd <3
    Je mag op een mailtje rekenen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. WAw, super mooi! En zo naast elkaar zie je het verschil erg goed. Geweldig mooi, en geweldig praktisch, helemaal top dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Supermooie tas!!! Waw!! Mag ik weten hoe breed je tas is? Zowel de gewone als de weekendtas? ben een beetje aan het uitzoeken in welke een laptop kan.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Thanks for all your efforts that you have put in this, It's very interesting Blog...
    I believe there are many who feel the same satisfaction as I read this article!
    I hope you will continue to have such articles to share with everyone!
    ลาลีกา

    BeantwoordenVerwijderen
  16. mijn man heeft geruchten over mij gehoord en deze problemen zorgden ervoor dat hij een scheiding aanvroeg en alles liep op rolletjes en deze zaak en de gedachte om mijn familie nu te verliezen heeft mijn hart ongelukkig gemaakt, dus ik bad om een ​​oplossing en een manier om dit te kunnen doen breng mijn man en kinderen terug en bewijs hem dat al deze dingen die hij over mij en de andere dame die in mijn kantoor werkte allemaal leugens zijn, want diep in mijn hart wist ik dat ik mijn man nooit zou bedriegen en nooit zal bedriegen. om dit hele verhaal kort te maken, mijn echtgenoot, zus uit de VS, hoorde alle problemen in de grond en vroeg me onmiddellijk om contact op te nemen met DR Fady, ze gaf me zijn contactgegevens en ik deed wat ze zei en DR Fady vertelde me dat alles goed zal komen in twee dagen over twee dagen zal mijn man voorgoed weer thuis komen en dit was precies wat er gebeurde en om deze reden zeg ik dat deze man echt is en ook iedereen kan helpen met een van de onderstaande problemen

    VERLOREN MINNAAR TERUGBRENGEN.
    HERSTEL VAN GEBROKEN HUWELIJKEN / RELATIES.
    GENEZING VAN ZIEKTEN.
    GEBED OVERWINNEN GEESTELIJKE AANVALLEN OF SLECHTE DROMEN.
    GENEZING VOOR HSV 1 EN HSV 2.
    TOTAAL VOOR INFECTIE SOA ETC.
    EEN WEEKBEHANDELING EN GENEZING VOOR HIV IS GEGARANDEERD.
    GEBED VOOR GELUKKIGE NUMMERS VOOR HET WINNEN VAN LOTTERIJEN.
    ENZOVOORT......................
    U kunt contact met hem opnemen @:www.Drfady720@gmail.com of u kunt hem WhatsAppen met dit nummer +2349039422406. 100% garantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mijn naam is Elena Branko en mijn vriend heeft het 2 maanden geleden uitgemaakt omdat hij voelde dat ik hem bedroog met mijn mannelijke vriend, ik probeerde hem alles uit te leggen, maar hij betaalde zijn dovemansoren, ik was emotioneel kapot omdat ik hield van hem zo erg totdat ik een bericht op internet zag over DR DAWN ACUNA, die mensen helpt hun verloren geliefde terug te krijgen. wat ik moest doen en ik deed het en toen sprak ze een liefdesbetovering voor me uit, ze herstelde mijn relatie in 48 uur en mijn vriend belde en smeekte om me weer met me te verzoenen als je hulp nodig hebt bij het oplossen van een probleem in een relatie of huwelijk.
    *Als u zwanger wilt worden.
    Als je welke ziekte dan ook wilt genezen.
    *Als u een miskraam wilt stoppen.
    *Als je een vloek wilt annuleren.
    En meer neem contact met haar op voor hulp: e-mail {dawnacuna314@gmail.com}
    Whatsapp: +2348032246310

    BeantwoordenVerwijderen