vrijdag 29 december 2017

Madammen met K-bassen: slotdag!

En wat voor een creatie vandaag om af te sluiten! 
Creativiteit ten top! Petje af voor Katrienette!
Je hebt nauwkeurige naaisters, perfectionisten en dan heb je daarboven Katrien! 
Dat is gewoon bijna buitenaards :-) 


Twijfelde je nog over de Joy clutch van K-bas, dan zou ik dat niet langer meer doen, 
maar gewoon aan de slag gaan (zeg ik meteen ook even tegen mezelf dan) :-)

Nog even een dankwoordje aan de 'Madammen met K-bassen'.
Marjolein en ik zaten al een tijdje met dit zotte idee in ons hoofd. Tussen kerst en nieuw een aantal mooie creaties laten passeren, want tassen maken, das gewoon ons ding :-)

We waren heel erg blij dat de andere 4 dames meteen mega enthousiast waren, 
na een paar dagen was alles al in kannen en kruiken, gewoon zo easy.
Positief, enthousiast en ondernemend, dat zijn de 'Madammen met K-bassen'.

Bovenal, wat ik nog het leukste hierin vond, zijn de nieuwe vriendschappen. Of hoe een gemeenschappelijke hobby mensen dichterbij kan brengen. Niet alleen wisten wij dat alle dames echt goede vrienden waren met Mieke, de 'Madammen met K-bassen' zijn dat nu ook van elkaar.

xxx

10 opmerkingen:

  1. Kunnen we nog een weekje langer de 'madammen met k-bassen blogtour' doen? Ik kan er maar niet genoeg van krijgen. ;-)
    Ik vond het echt een fantastische week! Hopelijk tot snel! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeg An, wat een superlatieven! Ik naai ook maar gewoon met een gewone naaimachine hoor, daar is niets buitenaards aan. Jullie bedankt voor het superintitiatief. En inderdaad zijn er hele leuke contacten uit gekomen. We doen dat gewoon volgend jaar nog eens 😁. Tot gauw.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw! Allemaal pareltjes, stuk voor stuk!
    Zus 1

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie tekst om deze prachtige week af te sluiten!! 😘😘😘

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het was erg leuk om te volgen! Jullie zijn stuk voor stuk toppers!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Your blog was absolutely fantastic!
    Great deal of great information & this can be useful some or maybe the other way.
    Keep updating your blog,anticipating to get more detailed contents.
    หนังเกาหลี

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mijn naam is Elena Branko en mijn vriend heeft het 2 maanden geleden uitgemaakt omdat hij voelde dat ik hem bedroog met mijn mannelijke vriend, ik probeerde hem alles uit te leggen, maar hij betaalde zijn dovemansoren, ik was emotioneel kapot omdat ik hield van hem zo erg totdat ik een bericht op internet zag over DR DAWN ACUNA, die mensen helpt hun verloren geliefde terug te krijgen. wat ik moest doen en ik deed het en toen sprak ze een liefdesbetovering voor me uit, ze herstelde mijn relatie in 48 uur en mijn vriend belde en smeekte om me weer met me te verzoenen als je hulp nodig hebt bij het oplossen van een probleem in een relatie of huwelijk.
    *Als u zwanger wilt worden.
    Als je welke ziekte dan ook wilt genezen.
    *Als u een miskraam wilt stoppen.
    *Als je een vloek wilt annuleren.
    En meer neem contact met haar op voor hulp: e-mail {dawnacuna314@gmail.com}
    Whatsapp: +2348032246310

    BeantwoordenVerwijderen